19 november 2013

SKAPA HARMONI

Jag har haft ett rätt tufft år, där jag verkligen fått lära känna mig själv och min kropp.
Det finns mycket som kan spöka efter 3 jobbiga graviditeter, men nu är jag på rätt väg och vet vad jag ska göra och inte göra.
En sak är att skapa harmoni i hemmet, ett lugn.
Det har gjort att jag har rensat bort en massa prylar, plockat bort färg, mönster och valt en naturlig skala.
Den långa skinnvästen hittade jag för 20 kr i en second hand butik, ett fynd med stort F..

Ha det så mysigt i regnrusket!
kram
Sandra

8 kommentarer :

  1. Jättesnyggt! Visst speglar inredningen ofta hur man mår. Önskar en fin dag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt!

    Ja, det är mycket man lär sig om kroppen sin efter det att man har varit gravid. Jag har det själv ganska tufft med min kropp på ganska många olika sätt. Gravidkilon som är SVÅRA att få bort och PMS besvär som började efter mitt andra barn hade fötts. Riktigt jobbigt!

    Ha en fortsatt finfin tisdag!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Superdupersnyggt Sandra!
    Gillar verkligen den avskalade stilen som framträder här. Känner själv likadant då jag måste erkänna att jag nog är litet inredningstrött numera! Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Så fint med dörren! Är sugen på att måla mitt kylskåp i griffeltavelfärg. Har du nåt tips till mig kanske på vad man ska tänka på? Vore helt underbart snällt om du ville dela med dig!

    SvaraRadera
  5. Så snyggt du har det, och den där västen, den ser riktigt härlig ut. Bra att rensa, har jag gjort mer och mer, men det är fortfarande en bit kvar tills jag får det rätta lugnet i mitt hem, men en dag..

    Ja tre graviditeter, det är en del, och man förstår om kroppen tar stryk. Hoppas du hittar styrka och får det där lugnet i kroppen och inte bara i hemmet :)

    Kram Catta

    SvaraRadera
  6. Det ser i hvert fald rigtig dejligt ud - elsker din rolige og naturlige stil :-)

    Kram fra Nina

    SvaraRadera
  7. Hej Sandra!!! Håller med dig...gillar oxå sååå mkt när det är naturliga färgen..sen kan det vara kul o dekorera med någon liten färgklick i bland...kram från Maja

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra