23 augusti 2013

HALL UPPE

FREDAG
var det dags för igen och det känns skönt med helg efter en intensiv vecka, där massa nya rutiner ska bli vardag.
Tidigare morgonar och annorlunda tider mot i våras och sommaren, det tar ett tag innan man vänjer sig.
Helgen är fylld med roligheter och sovmorgonar...

Hallen uppe har varit ett sådant ställe där man ville sätta på skygglapparna när man gick igenom, men under våren och i sommar har jag fixat och donat där uppe och nu behövs inte skygglapparna längre.
Har inte fått till det riktigt än och saker kommer säkert flyttas runt ett antal gånger innan jag blir nöjd, men så här ser det ut idag.
Grått är färgen som dominerar.
Väggen är målad med kulören Svartpeppar från Juton
Golvet är målat med Ottossons linoljefärg Mörkgrå men lite vitt i.
Skåpet är också linoljefärg med en mix av färger som fanns hemma.
Fyllt skåpet med böcker och tidningar.

Ha nu en riktigt go helg!
Kram
Sandra

14 kommentarer :

  1. Men ohhh så fint det har blivit...Kraaam Anette

    SvaraRadera
  2. Vilken fin hall! Det ger mig inspiration, för det behöver jag om jag någonsin ska komma igång med min hall på övervåningen;-)

    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt vackert, åh vad jag gillar allt! Du är så duktig på att verkligen få till det :)

    Ha det gott!
    Kram Catta

    SvaraRadera
  4. Hej SAndra!!! Säger bara såhär skitläckert!!!!!! Kram från Maja

    SvaraRadera
  5. Jätte fint och grått är så snyggt. Vilken fin kombination av golv och vägg. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  6. Sååå fint med dessa svartgrå toner Sandra! Älskar hösten då man blir så sugen på att göra om därhemma och energin är tillbaka! Och färgerna, de dova naturfärgerna som är så mycket jag känns helt rätt igen!

    SvaraRadera
  7. Det var väldigt bra färgkombination, tycker jag! Glasburkar blev jag såld på :P

    Ha en trevlig helg!

    kram/Olg@

    SvaraRadera
  8. Det är sååå fint Sandra! Gillar de gråa färgerna <3
    Jätte, jätte snyggt!

    Puss i helgen till er

    SvaraRadera
  9. snyggt.
    Ha en fin helg
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  10. Så otroligt snyggt!!!!Jag finns på Reseguiden,Pinglan70 om du undrar vem jag är.Du är så otroligt duktig på inredning!!!.Kram Ingela i Norrköping.

    SvaraRadera
  11. Jättesnyggt, gillar färgerna.. Och skåpet är ju verkligen fint..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  12. Oj vad länge sedan jag kikade in här! Vad fint du gör, imponerande, ser så himla hemtrevligt ut!!
    Ha det bra!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  13. Supersnyggt! Trodde först att ni hade putsat väggarna m murbruk!:)

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra