15 augusti 2013

ÅTERANVÄNDNING-RECYCLING

ÅTERANVÄNDNING-RECYCLING
Första temat för denna höst hos fabriken.
Ett tema som hos oss är väldigt enkelt med tanke på att det mesta som finns hemma är återanvänt.
När vi gjorde köket så återanvände vi mycket och bland annat gamla golvplank som fick bli hyllplan.
Idag ändrade jag om lite på dem och tog bort mina gamla plåtburkar som jag älskar men ändå är trött på, så de får ner till källaren tills jag blir sugen på dem igen.
Jag känner att jag behöver ha en lugnare färgskala här hemma just nu och behöver rensa, för röra gör det bara ännu rörigare i mitt huvud.

Ta hand om er och njut!.
kram
sandra

3 kommentarer :

  1. Hej Sandra!Jag har ingen egen blogg men följer några och igår hittade jag din!,Den är min favorit,vi har samma still med de gamla möbler och vackra saker men jag har inte det vita i mitt hus,det är mörka tapeter....gillar verkligen de ljusa väggarna och alla de vackra ting,du har verklinget "Det" i inredning,full pott från mig!!!!Kram från Ingela Norrköping.

    SvaraRadera
  2. De här bänkskivorna är helt magiska! Så jäkla snyggt. Vi hade också planer för sådana här men föll på bekvämlighet och köpte skivor i trä. Men nu blev jag lite sugen igen, "gör om gör rätt" liksom.

    SvaraRadera
  3. Hi Sandra.Adore your blog! I love the white cubby on your kitchen bench. It's such a wonderful idea for storage, so I was wondering whether you made it and if there is a tutorial for it, or where you bought it from. It's unique and gorgeous! Hx (Australia)

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra