25 april 2022

LUSTIGKULLE

Tala om att man blir fantastiskt glad när det öppnar ett nytt ställe och man behöver inte åka mer än 25 min så är man där.
Under långfredagen hade de husesyn och jag bad min mamma att följa med mig, en lagom tur och få mamma, dotter tid.
Vi tog en fika och njöt av den vackra miljön, för vackert kan man allt säga att det är.

Tommy och Jennie har skapt något alldeles speciellt och med så härliga färger.
Det kommer absolut bli fler besök hit.

Titta in hos @lustikkulletankar på Instagram för att följa deras resa och se öppettider och evenemang.

Älskar den gula färgen.








Här nere hamnade jag och Mamma och myste med en kopp kaffe och en god bakelse.




Sköna kläder


Det fanns också en övervåning med en skön rymd , men det får jag visa en annan gång, eller får ni besöka dem själva.


 Tänk när det är grönt och varmt ute , då blir det allt en kaffe och kake ute.


Kram
Sandra

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra