8 mars 2015

I SOVRUMMET

God Söndag och solen skiner från klarblå himmel och det är snart dags att fixa frukost och kicka igång denna dag.
Vårt sovrum har en neutral bas med svarta, gråa och trä inslag.
Försöker hålla en så sakral känsla här inne men måste plocka bort en massa saker och som jag förhoppningsvis kommer att sälja på loppisen i Hjo hos Vita Ranunkler den 2 maj kl11.00.
 
Gillar gamla glasögon och om det inte hade varit så dyrt att byta glas så hade jag gärna använt dessa bågar.
 
 
Ta hand om Er!
KRam
Sandra

7 kommentarer :

  1. Kolla in bytaglas.se. Mycket billigare att skicka glasögonen dit. Jag gjorde så med ett par second handbågar för 30:-. Det blev de bästa, snyggaste och mest omtyckta glasögonen jag någonsin ägt.
    / Charlotte

    SvaraRadera
  2. great pictures
    beautiful

    http://obatherbalkankerhati011.wordpress.com/

    SvaraRadera
  3. Hej hej! Detta är mitt första besök på din blogg, hittade hit via Styleroom, och jag är HELT fast. Jag fullkomligt ÄLSKAR din stil, det är sällan jag hittar inredningsbloggar som jag fastnar för, men den här bloggen är fantastisk! Vilket hus! Så roligt att se att det är andra som gillar sånt som har en historia, precis som jag gör. Hade övergett både blogg och inredningsintresse totalt för ett bra tag men efter att ha kikat runt bland dina fantastiska bilder så kliar det i fingrarna! Tusen tack för all inspiration! :D

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra