5 mars 2015

HYLLORNA BYTER PLATS

Då var det torsdag och snart stundar helgen, känns som om man skriver det varje dag.
Veckorna springer verkligen iväg och nu när ljuset är tillbaka och som idag att solen tittar fram känns allting lättare.
Det är också enklare att fota.
Gör en hel del små förändringar i vårt hus för att få det mer harmoniskt och med hjälp av min vän Caroline Ek som har jobbat som inredare i 15 år, finns det en hel del att tänka på som jag aldrig har ägnat en tanke åt.

I köket har vi flyttat hyllorna som satt över diskhon till andra sidan väggen, så att de nu sitter över köksön istället.
 
Jag kände direkt att det blev en mer harmonisk balans.
 
Plockade upp min Dr Westerlund från källaren och ska plantera om den, klippa ner den och ta några skott.
Bladen har en fantastisk citrondoft.

Önskar Er en Skön, Dag Fredag och Helg
!
Kram
Sandra


3 kommentarer :

  1. Snyggt det blev i ert kök. Perfekt med en vän som är inredare. Kramis Suss

    SvaraRadera
  2. Du har så fint hemma. Älskar den där bänken!

    SvaraRadera
  3. Superfint hos dig!
    Ha en härlig helg!
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra