6 maj 2012

SUCCE I HJO

Oj oj oj vilken succe...
Kön var lång lång när repet släpptes igår klockan 11 och på 50 min var nästan allt slutsålt.
Helt fantastiskt roligt!
Här kommer lite bilder innan öppning..
Hos mig
Hos Marie
Hos Nellie och längre in Pernille
Hos Pernille
hos Anna
Hos Carina
Hos Mia och Mia

Vädret var helt ok förrutom att det blåste extremt mycket och ibland fick vi stå och hålla i tälten och lite frusen var man allt efter några timmar.

Som sagt var det enormt mycket folk och jag det kändes som jag knappt såg någon av er, huvudet var allmänt snurrigt av att räkna och räkna.

Men tusen tack till ER alla som kom och gjorde det till en kanondag
och
största Tacket till
Marie  med familj
som har annordnat allt.....

Vad som fick följa med hem får ni se en annan dag....

Idag blir det en lugn dag....
kram
sandra

35 kommentarer :

  1. Tack själv för i går...verkligen roligt att det lockar så mycket folk !!

    Kram anette

    SvaraRadera
  2. Hihi vi stod inte först i kön och hann fullt sjå med att hinna få med nåt hem så lite småsaker hann jag få med från Maries bord, men så kul detta är!!
    Ha en riktigt fin söndag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  3. Jag har tänkt mycket på er igår, härligt att vädret var så skönt, det kunde man ju inte säga när vi hade petit brocante hos Gùa. Då var det mycket regn kan jag säga.
    Skönt att bli av med en del och slanten kan du säkert använder till något :))
    Ha en skön dag.
    Kram Gerda

    SvaraRadera
  4. Åhh vad roligt att du hann fota så att man får se..såå mycket fint det fanns, ska bli spännande att få se vad du köpte..
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  5. Så roligt att det gick så bra,hade gärna varit där men...
    Ha en fin och lugn söndag.
    Kram Katha

    SvaraRadera
  6. Så roligt att det gick så bra,hade gärna varit där men...
    Ha en fin och lugn söndag.
    Kram Katha

    SvaraRadera
  7. Så roligt och få se hur ni hade det, och att du tänkte på och fota före insläppet var super. Förstår att detta var lördagsnöjet i Hjo igår, denna loppis är väldigt känd nu. Spännande och se vad du köpte.
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  8. Så roligt att du hann fota
    Så mycket fint där fanns till salu
    Ska bli spännande att se vad du har köpt .
    Kram Karina

    SvaraRadera
  9. Oh, da waer ich gerne dabei gewesen - ich habe auf den Bildern so manches Teil gesehen, dass gut bei uns ins Haus passen wuerde.
    Erhol Dich gut und ich bin gespannt, was Du fuer Dich gekauft hast.
    Liebe Gruesse
    Jacqueline

    SvaraRadera
  10. Tack för igår! Oj, vad folk!!! det var en fantastisk upplevelse.
    Tyvärr åkte jag på en ilsken ögoninfektion lagom till lördagsmorgonen...men det var lilla jag, "ladyn" med solbrillorna som köpte det fina lilla DL-måttet av dig.
    kram lisamaja

    SvaraRadera
  11. Kul att det blir så bra!!!
    Ser ut att vara mycket fint på bilderna:))

    Kram Malin

    SvaraRadera
  12. Hej Sandra. Vad kul det var att träffas igår och få se din lilla söta prinsessa.Visst var det helt fantastiskt, men ni hade ju också massor av fina saker. Förstår att det var kallt i vinden. Själv var jag desto varmare eftersom det var fullt ös inne i butiken.Jag var helt slut när vi stängt men oj vad kul det var. Ha en härlig sommar med familjen. Vi ses. Maries mamma.

    SvaraRadera
  13. Skoj med sådan framgång! :-)

    SvaraRadera
  14. Låter som jättehärlig dag..mys av stora mått....Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  15. Godmorgen søde ven.
    Tusind tak for et par sjove, hyggelige dage hos Marie. Håber ikke der skal gå endnu et år inden vi ses igen :-)) Knus og Kh Pernille

    SvaraRadera
  16. Så kul Sandra att det var en sådan rusch!=) Helst av allt hade jag velat åka dit för att dofta på din lilla tjej om hon nu var med.=))

    Kram till dig

    SvaraRadera
  17. Tack för igår! Insåg igår när jag åkte hem att jag inte tog ett enda kort! Och på dina kort ser jag flera saker som jag borde tittat lite mer på. Men är så nöjd med de saker jag köpte av dig! Har inspirerat mig att göra om lite hemma igen, så här kånkas det runt på bord och vitrinskåp så det står härliga till. Tänk vad en liten rostig krona kan ställa till med!! Hoppas resan hem gick bra, och så kul att få se din lilla fina tjej. Hälsning från "tältpinnehållaren"

    SvaraRadera
  18. Så kul att allt blev succé! Undra på det så många fina saker som där fanns! Oj, det kliar riktigt i "loppistarmen" när jag ser bilderna!

    Jag kan tro att det blåste, det var samma här - fy så det blåste!
    Skönt att bli av med allt man vill sälja! Grattis till det! Ha en skön och vilsam söndag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  19. Oh Sandra...it looks great !! why do i live so far away ??.....love from me....xxx....

    SvaraRadera
  20. Men vilken succé det måste ha varit! Grattis!

    Härligt väder fick ni med!

    Kramen!

    SvaraRadera
  21. skoj att d blev succé!!
    kramen sofia

    SvaraRadera
  22. Va roligt att det blev så mycket sålt! Synd att man missade det, men det kommer väl kanske fler tillfällen :) Ha en härlig söndag! kram jessica.

    SvaraRadera
  23. Önskar jag fått varit med, kul att få se bilder i alla fall.
    Grattis till att det blev så lyckat för er alla!
    Önskar dig en fin lugn söndag,
    /Cia

    SvaraRadera
  24. Kan tänka mig att det var en succe'!!
    Ser såååå mycket vackert!!
    Kul att du hann med att ta bilder innan anstormen... :))

    Typiskt att man bor sååååå långt borta...

    Ska bli kul att se vad du fick med dig hem!

    Ha en fin kväll
    Kram Tina

    SvaraRadera
  25. Solen skiner och det ser så härligt ut, mycket snyggt! Kul att det blev så lyckat! kram

    SvaraRadera
  26. Så roligt att det blev en sån succé! Ser på bilderna att det var otroligt mycket fint, vilken loppis!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  27. Vilken kul idé att ha en gemensam loppis i nån´s trädgård. Har ni gjort det förr?

    Kul att du fotade innan, kan se massor med fina saker på bilderns.

    Kram Cattis

    SvaraRadera
  28. förstår att det var kö in.. Jag hade gärna stått i den kön för att komma in till allt fint du visar..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  29. Så roligt att det blev lyckat!

    kram

    SvaraRadera
  30. Vad härligt att ni hade det bra och att det var succe:)) Skönt med sol på lediga söndagen och bara njuta:)) Spännande att se fynden:))

    Kram på dig!

    kråke

    SvaraRadera
  31. hej vännen!!
    Vilken succé!!!!
    Ser en massa fint på bilderna som jag gärna hade velat ha =)
    Ska bli kul att se vad du hittade själv.

    Kram Thess

    SvaraRadera
  32. Vad roligt! Förstår att det var mycket folk, det ser ut som om det var mycket fint att köpa. Synd att det är så långt till Hjo. Ska bli kul att se vad du hittade för fint!
    Ha det gott!
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  33. Åhh vad härligt!! Där skulle jag ha velat varit från start, jätte mycket fina saker vilken glädje!!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  34. Oh...what wonderful treasures! I wish I could have been there! I'm sure that my car would have been loaded full! lol! :)

    xoxo laurie

    SvaraRadera
  35. Så roligt att det gick så bra! Hade gärna varit där - älskar Hjo med sina gamla hus och Vätternstränderna.
    Kram
    Malin

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra