4 maj 2012

Då bär det av........

Då är bilen och släpet packat för att bege sig mot Hjo.
Hade tänkt att ta lite bilder på vad jag har med mig men tiden fanns helt enkelt inte.
Jag har med mig
en gammal skolbänk
2 st vita korgstolar
ett pottskåp
massa porslin
och
en massa andra godingar....
Så nu får ni hålla tummarna att vädret blir ok och att vi kommer att ses där..

En liten sak.
Tänk på att inte ha för stora valörer med er, ta istället ut i omgångar i automaten.
Växelnkassan är inte den största.

HA en härlig helg och hoppas vi kommer att ses.....
Kram
Sandra

35 kommentarer :

  1. Lycka till ! Önskar jag var där :(
    Kramar // Susanne ♥

    SvaraRadera
  2. Stort lycka till. Önskar att jag kunde åka dit.....
    Hoppas på lite bilder och en rapport sen.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  3. Ha så kul och lycka till! Skulle också velat åka dit..
    Ha en din dag//Elin

    SvaraRadera
  4. Önskar dig lycka till och en trevlig fredag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Ååå så roligt det låter...kanske att jag kommer!!!
    Korgstolar står på min önskelista!

    Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Åh va roligt! Lycka till, jag håller tummarna för vädret.
    Önskar jag kunde vara där.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Hoppas ni får det trevligt och att vädret är med er!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  8. Lycka till vännen! Hoppas solen skiner på er och att du säljer allting!
    Att ni kommer att ha roligt, det vet jag...)))

    Åhh, vad jag hade velat vara med!..:))

    Puss och kram på er alla...

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Låter jättemysigt
    och hoppas verkligen på vädret
    Får se om vi kommer iväg men hoppas det
    Ha en jättefin dag
    kram Tina

    SvaraRadera
  10. Varmt lycka till med loppisen! Den blir säkert lyckad, så många fina saker som du har!
    Håller tummarna för att vädret är med er!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  11. Önskar sååå att jag hade kunnat komma ner till er loppis, jag som tom är ute efter en korgstol. Sen att ha fått träffa några av er hade varit hur kul som helst.
    Hoppas nu ni får bra väder, ser väl inte ut att bli som förra året men uppehåll kan ni väl få :).
    Stort lycka till, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  12. Åh vad kul det ska bli imorgon! Hoppas verkligen att vädret visar sig från sin bästa sida!
    Ska bli kul att träffa er på riktigt!
    Kram Lina

    SvaraRadera
  13. Ha nu en riktigt fin dag i Hjo! Det låter som bil och kärra är fullproppad. Och det blir nog mycket fint att titta på och att köpa=) Jag håller tummarna för att ni får bra väder.

    Ha en underbar fredag och helg! Och kör försiktigt!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  14. Lycka till och så håller jag tummarna för bra väder!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  15. Stor lycka till dej!
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  16. Lycka till!
    Hade varit så kul att varit där men jag hoppas på massor av sol o besökare åt er!
    Kram Monica

    SvaraRadera
  17. Härligt!!!! Då ses vi där!!!!
    Ha en fin fredag.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  18. Hej goa Sandra,

    Ja nu är det snart dags :)) spännande!
    Det låter som det kommer att finnas riktiga godbotarn med, härligt!
    Har en massa att göra idag så det är tur att jag är ledig ;)

    Ses i kväll!
    Kraaaaaam
    Mia

    SvaraRadera
  19. Haha autofyll av ord på iPaden är inte alltid en höjdare haha
    Godbitar skulle det stå :)))

    SvaraRadera
  20. Hej,
    Lycka till och ha sååå kul!! Hade gärna varit där.

    Hälsningar Monica

    SvaraRadera
  21. Ha det så trevligt och lycka till! kram

    SvaraRadera
  22. Lycka till med försäljningen.. Och hoppas vädret är med er..
    Önskar jag hade kunnat ta mig upp..

    Ha en fin dag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  23. Have a great weekend darling.....i hope you sell good!!...love from me....xxx...

    SvaraRadera
  24. Åhh det kommer bli strålande sol, och en underbar dag- synd bara att inte jag kunde vara där...Kramar

    SvaraRadera
  25. Hej Sandra!
    Ha det så kul nu, önskar jag hade haft möjlighet att åka..ser fram emot att få se bilder från loppisen på era bloggar sen:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  26. det låter såå mysigt med loppisen i Hjo. Synd att man bor så långt borta!

    kramen Jenny

    SvaraRadera
  27. Ha det riktigt bra, skulle sååå gärna vilja vara där men ska jobba!

    Ha det gott!
    Kram Ulrika

    SvaraRadera
  28. Lycka till! Och vädret blir nog ganska bra vilket är bra för affärerna.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  29. Jag önskar er en riktigt härlig loppisdag! Här blir det loppis i grannstaden imorgon:). Kram Jennifer

    SvaraRadera
  30. Äntligen! Skall bli kul att träffa dig och de andra och fynda på loppisen bland era underbara saker!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  31. Lycka till, vännen!
    Önskar jag kunde vara med... :)

    ha en härlig helg
    Kram Tina

    SvaraRadera
  32. Jag kommer definitivt att vara där, ska bli så skoj! Kram johanna

    SvaraRadera
  33. Synd att jag inte kan komma, då hade jag köpt korgstolarna av dig om jag hade haft tur.

    Hoppas ni får en fin dag i morgon. Kram Therese

    SvaraRadera
  34. Va mysigt med en loppis dag.. Hoppas ni får fint väder..

    Kramen till dig.

    SvaraRadera
  35. Hoppas ni haft en fantastisk dag!!:)) Kul att höra sen:)

    Kram fina...

    kråke

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra