25 maj 2012

Sandra och Anna gör morsdagsdukning

På söndag är det morsdag och idag bjuder jag och Anna E på en enkel dukning.
Den går i blått och grönt.
På loppis och second hand finns det morsdagstallrikar och de säljs oftast till en billig penning.
Tycker själv de är väldigt fina och är läckert att duka med.
visst är det så snyggt med lime,chili och hägg ihop.
Så kul att blanda in frukt och grönsaker i en dukning.
Som duk har vi lagt en trasmatta.

Helgen bjuder på barnkalas, grillning och lite målande på skåpet.

Ha en skön fredag och en härlig helg!
KRam
Sandra

22 kommentarer :

  1. your green with a beautiful blue dishes in perfect harmony :)

    SvaraRadera
  2. Dom tre muketörerna var helt otroligt söta tillsammans.
    Dukningen så mysig, jag brukar använda mina turkosa flaskorna som vattenflaskor, när jag dukar, det blir pricken över iet.
    Ha det bäst i helgen
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  3. Jättefin lantlig och rustik dukning tycker jag. Härliga färger och hägg tillsammans med jalapenos. Det är så läckert. Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Åh, vad fint! Älskar att ni har en trasmatta som duk :)
    Ha en fin dag! //Elin

    SvaraRadera
  5. Mycket snyggt, fräscht och smakfullt. Kul med trasmattan.

    Ha en bra dag önskar Nette

    SvaraRadera
  6. Inspirerande:))

    Ha en mysig Helg!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  7. Hej,
    Så snyggt ni dukat!

    Låter som om ni har en skön helg i antågande!

    Längtar ut från kontoret. Jag skall och titta på min lilla skrutta som skall uppträda på skolans sommarshow. Sedan bär det iväg mot landet. Greja i landet, grilla och mysa står på schemat hos oss.

    Kram Monica

    SvaraRadera
  8. Vacker dukning i härliga toner! Gillar idén med trasmattan på bordet.

    Ha en fin helg med dina sötnosar. Kram Therese

    SvaraRadera
  9. Vackert med blått och turkost. Vilka fina barn du har *ler*, de ser så glada ut. Du får ha en fin fredag.

    Kramen
    Elna

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig försommardukning!
    Ha en härlig helg!
    kram
    Lisa

    SvaraRadera
  11. Vacker och somrig dukning! Önskar dig detsamma kram

    SvaraRadera
  12. Så duktiga ni är..jag vill gärna slå mej ner vid en sån dukning på söndag!!!

    SvaraRadera
  13. Vilken härlig dukning och det ser fantastiskt ut!! :0))

    ha en underbar pingsthelg
    Kram Tina

    SvaraRadera
  14. Jo, det är fint med grönt!!! Och gott ;)

    Fin dukning! Ni verkar ha fullt upp på helgen, de har jag med - ska jobba ;)

    kram/Olg@

    SvaraRadera
  15. Härliga kombinationer och fatet med blandat tillsammans med häggen charmar mig. Så fint!
    Önskar dig också en härlig helg!
    Kram /Cia

    SvaraRadera
  16. Älskar färgerna i er dukning....sååååå himla fint :o)
    Tyvärr ser jag inte min mamma på söndag, men jag har något som ligger och väntar på henne ;o)

    Hur söta bilder som helst på barnen. Så fina de är!!!
    Önskar dig en härlig pingsthelg. Hos oss är den lång igen :O) Skönt!
    Kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  17. ÅÅhh vilken fin dukning! Jättemysigt!

    O den där verandan...

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  18. Så härlig dukning =)
    Och bilderna på barnen är ju helt underbara.
    Hoppas ni får en härlig helg.

    Kram Thess

    SvaraRadera
  19. Som vanligt så otroligt fina bilder!
    kram Jannike

    SvaraRadera
  20. Utrolig vakkert! Delikate og friske farger!:)
    Ønsker deg og dine en super helg!

    Klem

    SvaraRadera
  21. Haj Sandra!
    Vad fint ni gör, så duktiga!!!!
    Å dina tre guldklimpar är så fina! Så söt lilla snuttan i mitten mellan stolta bröder!
    Ha en fin Pingsthelg.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra