14 juli 2011

Varit i Persbo

Dagarna går och man vet inte riktigt vad man har hittat på, men skönt är det.
Idag har det varit den sämsta dagen på länge när det gäller vädret annars har de två senaste dygnen varit toppen.
Jag har varit och hälsat på en bloggvän och det var första gången jag hemma hos henne.
Det var Carina med bloggen Made in Persbo, hon bor i ett fantastiskt litet hus från 1800 talet.
Grymt vackert..
Vi var och besökte en strand utmed Vänern, gick där och njöt av den vackra naturen.

Ha det så skönt tills vi ses igen!!
Kram
sandra

13 kommentarer :

  1. Vilken härlig bild från stranden men det ser lite tomt ut;-) Vad roligt att träffa en bloggvän! Jag har haft turen att träffa några och det är så roligt när man lixom "känner" varandra lite i förväg genom bloggen.

    Önskar dig en skön fredag och avslutning på denna vecka!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  2. Åh, hos henne var jag på loppis sist...jättefint gammalt hus och trädgård!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Så kul att träffa en av sina fina bloggvänner! Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Kan tänka mig att det är grymt vackert i Persbo, en av mina favoriter av blogghem. Du har själv ett grymt vackert hem, Sandra!

    SvaraRadera
  5. God natt !

    Sent eller tidigt ;)
    Hur ska man tolka det här ;)
    Jobbar.natt i natt om du undrar...
    Ganska bra.att.få.tiden att gå är att blogga.

    Jätte härlig bild. Kan.tänka.mig att det var jätte fint!
    Men det har ni med.

    Ha en trevlig helg ! :)

    Kramar Sirpa

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig sommarbild, ser mera ut som en havsbild men så är ju vänern en väldigt stor sjö.
    Kul att få träffa en bloggvän.
    Ha de så bra, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  7. jag tänkte precis skriva att ni ser ut o ha det gött vid havet o så e det e bild från vänern. cool,vackert!


    må gott, kram!

    SvaraRadera
  8. ser ut som du nyter ferien sandra... i går var det et forferdelig vær...

    men da kan man jo bruke dagen til loppis som vi gjorde... hyggelig det og =))

    Kos deg videre

    klem Kerstin

    SvaraRadera
  9. Hej Sandra,

    Tack så mycket för din hälsning hos mig för en tid sedan.

    Vilken fin blogg du har, och framför allt, vilket underbart hem! Vintage, retro, personligt, snyggt! Köket ser ut att bli superläckert och verandan är så mysig.

    Skoj att träffa en bloggvän och Carina verkar ju har det SÅ fint hemma också att det säkert var en inspirerande upplevelse på flera sätt. Jag skall faktiskt få besök av en svensk bloggvän på söndag - och det skall bli så roligt!

    Önskar dig en fortsatt fin sommar,
    Helena

    SvaraRadera
  10. Kan bara tänka mig hur mysigt ni har det du och Carina! :0) Ta hand om dig och viiiila nu när du har semester...

    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  11. Det låter mysigt! Snart åker jag också ner till värnern!

    ha en fin dag!
    Kram Elina

    SvaraRadera
  12. Hej Sandra.
    Så härligt att få träffa bloggvännen:)
    Önskar dig en fin helg.
    Kram Kristina

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra