15 juli 2011

Tatuering och helg!

Det är fredag och sitter och väntar på att maten ska bli klar.
När vi var vid vänerns strand tog Carina några bilder på mig och jag valde ut dessa två.

Jag har alltid varit svag för tatueringar och har två stycken.
På min ankel har jag de kinesiska tecknen för eld och vatten, sedan har jag en på min axel men den är inte vacker.
Har tänkt att göra något nytt av den någon gång i framtiden.

Tackar för alla kommentarer, jag läser vart enda en.
Men tyvärr är jag ingen vidare bloggvän just nu.

Jag önskar er en skön skön helg, imorgon ska det bli ett loppis besök...
kram
sandra

10 kommentarer :

  1. Då hade jag rätt med min gissning;) fin tatto. kram johanna

    SvaraRadera
  2. Ser rigtig hyggeligt ud ,o)
    Håber du får en dejlig weekend ;o)
    Klem Tina

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Visst ärdet härligt med sommaren och njuta med vänner. Fin tatuering.
    Min 18-åriga dotter drömmer om en tatuering och jag själv är öite kluven...jag vill nog ha en liten på skulderbladet...
    Ha en fin sommar!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Hej Sandra!
    Vackra bilder <3
    Lagom tatuering tycker jag :)
    Kraaam
    Mia
    Ps åker ev till Moheda på söndag, om det är öppet, men det är det väl ;) tänkte om du kanske skulle dit så skulle det vara kul att ses :)

    SvaraRadera
  5. Hejsan Sandra!
    Visst är det fint med tatueringar men tyvärr ändras de med åreen och så oxå vår smak.
    Även jag har två tatueringar varav den ena en fjäril i nacken, den gillar jag fortfarande men behöver bättras då den ändrat lite form med åren (undrar hur det kommer sig hihii). Den andra ångrar jag helt men konstigt nog går jag endå och funderar på ennu en till ;).
    Din var enkel och fin, gillar den.

    Ha en bra söndag, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  6. Vilka härliga sommarbilder !
    Fin och lagom tatuering !
    Kramar // Susanne ♥

    SvaraRadera
  7. Snyggt, jag skulle också vilja ha en liten tatuering. Jättefin bild när du skriver i sanden.
    Ha det gott
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  8. Härligt att spreta med tårna i sanden;))

    Kram på dig i solen..

    kråke

    SvaraRadera
  9. Så skönt det ser ut att sitta och skriva i sanden med bara fötter:) Skulle inte heller ha något emot en filmkväll ute på en skön madrass under ett fint träd med lyktor i:))) Håller verkligen med om att det ser mysigt ut! :)Kram

    SvaraRadera
  10. Härliga gaddningar! De med eld och vatten är så läckra. Jag har också två stycken som jag är så nöjd med. På min vänstra ankel har jag en liten snäll djävul med röda badbyxor och på min högra axel en medelhavssol. Dessa är mina signum och den senare står för att jag är en värmemänniska ett solens barn.

    Hoppas din helg varit fin!

    Söndagskramar Renate

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra