18 april 2023

NY JOBB VÄSKA - TIME TO MARKET

 

Till jobbet har jag i många år haft en gammal skinnväska köpt från second hand och bara älskar den.
Dock har jag varit dålig på att ta hand om den, så den har tyvärr börjat släppa i sömmarna och skinnet skulle behöva en hel del kärlek, dessutom går den inte att stänga något som inte är praktiskt när man bor i detta land.

I samhället där jag bor har Tommy och Jessica startat ett företag TimetToMarket som inriktar sig på skinnväskor och jag har satsat på modellen Amalfi, en datorväska med många praktiska detaljer och dessutom härligt snygg.
En klassiker som blir perfekt till jobbet och kan ju bara bli snyggare med tiden.




Ps. Så här snyggt och städat är det aldrig i vår hall.

Kram
Sandra 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra