31 januari 2023

EN SOFFA I SOVRUMMET

Jag har turen att jobba 75 % och slutar kl. två på dagarna, efter jag kommer hem brukar jag sätta på en kopp koffeinfritt kaffe och äta något mellanmål.
Ibland har barnen kommit hem från skolan eller så får jag en stund i ett tyst hus.
Var jag intar mitt mellanmål brukar variera mellan soffan i vardagsrummet och soffan i sovrummet.
Det är verkligen lyx att kunna ha en soffa i sovrummet och just den här soffan fick jag av mina grannar när de flyttade , han som ägde huset visste att jag tycker om gamla saker. 
Jämte soffan står en Dr. Westerlund på vinterförvaring, den behöver snart beskäras så att den inte ta över totalt.

Kram
Sandra 

 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra