27 november 2022

FÖRSTA ADVENT

Första advent 2022 är här och vi har tänt vårt ljus och ätit lussekatter som vi har som tradition att äta varje första advent.
Årets adventsljusstake har min goda vän Trine tillverkat åt mig efter mina idéer. 
Visst blev den fin ? 
Jag älskar den och hoppas att den ska förgylla många advent framåt.

Julen har börjat smyga sig in sakta men säkert för om åren ville jag att det mesta skulle vara klart till första advent förutom granen, men nu tar jag lite på om på istället.
Har gjort en krans till matrummet och det väntas göra 6 st till dock inte så stora , två ska till skafferidörrarna och 4 st ska hänga utomhus.
Så jag vet vad jag ska pyssla med i veckan som kommer.
De underbara kopparna kommer också från Trine , svåra att motstå eller vad tycker ni ? 

Här hittar ni hennes hemsida och hon finns även på Instagram @trinelisekeramikk
Önskar Er en fortsatt fin advent !

Sandra 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra