25 november 2020

LJUSKRONA

I somras hittade jag en gjutjärnskrans när jag var på en loppistur med min svägerska, min tanke när jag köpte den var att jag skulle hänga den i vårt kök och klä in den med lingonris.
Förra helgen fixade jag kransen och igår kom den upp och det blev som jag tänkt mig.
Den här delen av köket är mörk och vi har inget el uttag i närheten så det blev perfekt med kronan.




Gjorde även två lingon och blåbärsris kransar till skafferidörrarna.
Har inte bestämt mig om det kommer något mer i tallen eller om den ska vara neutral, har inte plockat ner julsakerna från vinden än utan har bara pyntat med det som naturen har att erbjuda.

Kram
Sandra

 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra