8 juli 2020

DAGSUTFLYKT I SMÅLAND - GRUVVANDRING

Semestern har börjat och tanken för detta år var att bila genom Europa, som ni kan förstå blev det inget av denna resa.
Vi skjuter den till framtiden och istället har vi inget speciellt inplanerat mer än att vi kommer att vi kommer att spendera de 4 veckor vi har mellan hemma och stugan i Halmstad.
De kommer att bli dagsutflykter och försöka ta dagen som den kommer och vädret, som ej har startat på det mest positiva sätt och den ser inte toppen ut de närmaste dagarna.
Ja ja man kan inte styra över det utan får göra det bästa av situationen.

Första dagsutflykten tog oss till Hörnebo Skiffergruva,
En liten gruva med vacker natur runt om kring, läs mer i länken ovan.







Andra stoppet blev Kleva Gruva
En större gruva med mer aktivitet runt omkring gruvområdet, läs mer i länken ovan.
Tänk på gummistövlar och varma kläder.




På vägen hem stannade vi till vid Eksjö Hovgård och intog det sista i picknick korgen.


Det blev en bra dag och barnen uppskattade utflyktsmålen .

Kram
Sandra

1 kommentar :

  1. Hej, jag är Theresa Williams. Efter att ha varit i förhållande med Anderson i flera år, han slöt mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har till honom, Jag bad honom med allt, jag lovade men han vägrade. Jag förklarade mitt problem till min vän och hon föreslog att jag snarare skulle kontakta en stavhjul som skulle kunna hjälpa mig att förtrolla för att få honom tillbaka men jag är den typ som aldrig trodde på stava, jag hade inget annat val än att prova det, jag skickade med trollstavarna, och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara okej innan tre dagar, att mitt ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade trollformeln och överraskande under den andra dagen, det var runt 16:00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom. Det var så vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att alla jag känner som har ett problemproblem, jag skulle vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfulla stavskärmaren som hjälpte mig med mitt eget problem. Hans e-postadress: {drogunduspellcaster@gmail.com} Du kan skicka e-post till honom om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.
    1) Älska trollformler
    2) Lost Love Spells
    3) Stoppa skilsmässor
    4) Giftermål
    5) Graviditet spell
    6) Uppdelningar
    7) Dödsförtroll
    8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor
    9) vill tillfredsställa din älskare
    10) Lotteri
    Kontakta denna fantastiska man om du har problem för en varaktig lösning
    genom {drogunduspellcaster@gmail.com}

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra