9 april 2020

VACKRASTE BUKETTEN

Då står påsken för dörren och i år blir det att fira den hemma.
Vi brukar sedan några år tillbaka åka till Branäs och åka skidor, men med allt som händer med Corona har Branäs stängt för säsongen och det blir ett lugnt firande hemma.
Vilket känns helt ok för mig, det blir fix och trix i trädgården.

Eftersom vi firar påsken hemma så får man pynta lite grann,  i vanliga fall brukar jag inte göra något.
Så vi har plockat fram fjädrar från förrådet och satt i ett ris utomhus, köpt påskliljor till krukorna vid dörren och sedan unnade jag mig en fin fin bukett från min vän @donnaverde.
Hon fick fria händer och skapade denna kreationen åt oss.




Köpt fin fina ägg från @starrenanna.
De ska vi njuta av i påsk.

Ha en fin påsk!
Sandra

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra