14 januari 2019

PLANER

Helt plötsligt var det januari och vardagen är tillbaka.
Julen är bortplockad och de gröna växterna har hittat tillbaka, har svårt
för att mixa dem ihop med barrväxterna som hör julen till.
Som alltid i januari ( i alla fall är det alltid så för mig ) vill
jag plocka bort, rensa och få mer luft.
Tanken är att jag ska fortsätta måla klart de rum
som jag påbörjade förra våren.
Haft en paus under hösten, då det är den mest
hektiska tid på mitt jobb.
Har sedan förhoppningar att kunna måla om
sovrummet, idag är det vitt men önskar
en skön grön färg.
Vi får helt enkelt se vad som händer, men några små planer finns.

Ha det gott
Sandra

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra