22 februari 2018

EN KOPP KAFFE MELLAN RENSNINGAR

Jag har börjat jobba halvtid och det känns skönt att spendera mer tid hemma och med barnen.
Har även tid att fotografera mer här hemma och även ta tag några projekt som legat och vilat.
Renovera äldsta sonens rum, måla över de vita väggarna på nedre plan och renas i garderober och källare.
Idag tog jag tag i min garderob, skönt att äntligen se vilka kläder man äger.
Men man måste också ta en kaffepaus och i köket står en bricka i kork med det nödvändigaste som har med kaffe att göra.
Köket har redan fått ny färg på väggarna och den kommer från Nordsjö och heter Pacific Pine.


Var ägare till en gammal Melitta i porslin för några år sedan, sålde den och nu hittade jag en igen.
Don pedron i bakgrunden har varit min mormors och stjärnan har jag köpt hos Gislaveds Golvbeläggning.

En kopp kaffe i loppad kopp.

Kram
Sandra
 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra