24 oktober 2017

10 ÅR

Idag blir han 10 år vårt äldsta barn, det är inte klokt vad tiden går fort.
Minns mycket väl denna första graviditet som bestod av illamående till v.20
rejäl viktuppgång ( 30 kg ) och havandeskapsförgiftning.
Pendlade fram och tillbaka till sjukhuset i några
veckor innan de satte igång mig i v.38.
Utdragen förlossning och de fick ta ut honom med sugklocka,
för min kropp var helt slut.
Fick ligga kvar på BB en vecka för mitt blodtryck skulle gå ner och
amningen skulle komma igång.
Väl hemma fungerade ingenting och jag fick en
förlosssningsdepression.
Grät, grät och åter grät.
Men tre månader efter förlossningen släppte det och
jag kunde börja njuta av att vara mamma.


Kram
Sandra

1 kommentar :

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra