19 september 2017

ENKLA OCH STILRENA TAVLOR FRÅN POSTER STORE

Jag tyckte att vår ena köksvägg behövdes piggas upp och det blev perfekt med två snygga posters från Poster Store.
Jag valde en med Monstera och en med Ormbunke, enkla men ger en rejäl kick till väggen.
Till tavlorna har jag valt ramar i ek för att ta upp trädetaljer som vi har i köket.

Enkla och snygga tavlor finner du hos Posterstore, som har ett stort utbud av olika stilrena posters
Ge väggen det lilla extra.

Deras tavelramar finner du här
Tycker om att det finns andra alternativ än bara svart och vita ramar.

Om du blev sugen att klicka hem posters till ditt hem så har du fram till den 25 september på dig om du vill utnyttja en rabatt på 15 % .
Bara använd koden : vintagehouse

Klicka till Poster Store

Kram
Sandra

5 kommentarer :

  1. Hej
    Fin blogg, fina bilder. Ser du använder blogspot som meg, vilken app Bloggar du från? Mina bilder blir så små jämfört med dina, därför jag undrar. Jag bloggar från en app som heter BlohTouchPro. Du kanske bloggar från datorn? Mvh kristin/ @mywhitehouseandhome

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej ,
      Jag bloggar från datorn 😃
      Tack så mycket ! 😘

      Radera
  2. Lovely graphics! Fern is ma fovourite :)

    SvaraRadera
  3. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    SvaraRadera
  4. Very informative article which is about the tavlor and i must bookmark it, keep posting interesting articles.
    tavlor

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra