24 april 2017

POSTER FRÅN PRINTLER

Det som har varit på tapeten i några år är att fylla väggarna med konst både målad och fotad.
Jag har börjat att fixa mig en i vardagsrummet och det går sakta med säkert framåt.
Igår kom det upp två st prints, den till vänster fick jag när jag på ett event som Jane Jkpg anordnade med
fotografen Emma Svensson.
Den till höger med kvinnan i vattnet kommer från PRINTLER och fotografen är Lisa Love Bäckman.
Den stående svart vita är ett loppisfynd och tanken är att göra en egen print och sätta i där.

Printler skiver så här om sig själva

Marknadsplatsen för fotokonst

Printler är en marknadsplats för fotokonst. En plattform där digitalt möter analogt och där tusentals fotografer säljer sina bilder som prints i form av posters och tavlor. 
Printler har tagit det traditionella fotogalleriet in i en digital era, som gör det enkelt för fotografer att nå ut med sina bilder och för besökaren att unika inredningsdetaljer som väcker minnen och känslor. Våra premiumprodukter printas endast i numrerade serier, medan våra posters finns i obegränsad upplaga.

Jag valde Frihet av LisaLove Bäckman, jag gillar mystiken, känslan och de
hårda kontrasterna.

Om ni känner att för att beställa en print från just Printler
finns det ett erbjudande som gäller i 48 timmar ( från idag 24 april kl 19:00 )
Skriv in koden
vintagehouse15

Kram
Sandra

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra