6 april 2016

TEAK HAR FLYTTAT UPP


Precis efter jul plockade jag upp en teak skänk som har stått i källaren sedan vi flyttade in i huset
för 10 år sedan.
Det är ett arvegods och jag är väldigt tacksam över att jag inte målade den vit när jag hade min allt ska
vara vitt då vi flyttade in.
Har alltid tyckt om skänken och tyckt det varit synd att den ska vara i källaren.
Nu fick den komma upp och kände att den blev perfekt som tv bänk.
Skåpet med tv är ett hemmabygge.
Fåtöljer köpte jag för några år sedan men tyvärr kändes de helt fel, dock gillade jag dem så de fick också husera
i källaren.
Tillsammans med skänken passar de alldeles utmärkt.

Alltid vackert med sticklingar i gamla glasflaskor.

Kram
Sandra

1 kommentar :

  1. Så supersnyggt det blev! Vem kunde väl ana att min mosters gamla sideboard skulle bli så populärt! Jag som slänge rubbet för några år sen, men du får till det mesta och allt blir supersnyggt! Du är verkligen en fena på att få till allt! Du har blicken och så fina bilder du tar!!! Vilken talang du är!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra