30 juni 2015

I SOMMAR KÖKSFÖNSTRET

Vad skönt det var att få känna solens strålar idag, har njutit ute hela dagen.
Jag gillar urnor och i vårt köks fönster har jag placerat en skön mix av just gamla urnor.
De två i ytterkant har jag köpt av min vän Marie i hennes butik Vita Ranunkler, de andra två är loppisfynd.
Den stora urnan på köpmansdisken var förra helgens fynd, alltid glad att hitta dem i större storlek och till ett pris som passar min plånbok.
Fick en myrten av en kär vän i våras och är så glad över att jag har lyckats hålla den vid liv och den blommar också.
Min vän skojade "Ta du död på Myrten så dör vår vänskap", men eftersom den blommar så måste vår vänskap också göra det. 

 
Plåttunnan är förvaring av pantburkar och flaskor och korgen är för kartong.
Bakom det gråa linnetyget döljer sig ett fult element.
 

Daggkåpan växer så det knackar där ute i landet och det är så roligt att kunna plocka in några och njuta av här inne.

Kram
Sandra

1 kommentar :

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra