25 januari 2015

TJEJKVÄLL

Sitter och njuter av tystnaden i huset, jag älskar tystnaden när det annars är fullt liv runt en.
Känner mig lite seg men också tacksam över en grymt trevlig tjejkväll igår.
En väldigt försenad födelsedagsfest med 13 tjejer är aldrig fel och maten blev lyckad och vinet smakade gott till.
Dukningen är som alltid rolig att göra och temat denna gång var
Glas.
Var nere i förrådet och tog fram stora glasburkar, ljusstakar i glas, flaskor och gamla provrörsflaskor.
Klippte av långa kvistar från en murgröna som jag stoppade ner i flaskorna.
Servetterna är gjorde av spillbitar i linne som jag har tvättat, på dem en enkel kvist.
Dukarna är gamla linnelakan.



God Fortsatt Söndag!
Kram
Sandra

9 kommentarer :

  1. Otroligt vacker dukning du gjort! Gillar de naturnära harmoniska färgerna :)
    Ha en skön söndag!
    kram Tini

    SvaraRadera
  2. Piękna aranżacja stołu - super zdjęcia - podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    SvaraRadera
  3. Tiina/Bridgehill.fi
    Wish I could have a party in a place like this : ) So vackert!

    SvaraRadera
  4. Fint Tema! Kul att det blev lyckat fast det blir det oftast när man planerat och är laddad. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  5. Så fint du dukat. Jag älskar murgrönor i dukningen. Kram Suss

    SvaraRadera
  6. Men så fint du dukat! Det var säkert uppskattat att du lagt ner extra omsorg med dukningen. Och ett sent Grattis till Dig!
    Kramar /Cia

    SvaraRadera
  7. Vilken underbar dukning! Så härlig och inspirerande!:)

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra