12 augusti 2014

HJÄRNAN GÅR PÅ HÖGVARV

Det råder inredningskaos i hjärnan just nu, har två fantastiska tjejer som ska komma och fota lite hos mig i nästa vecka.
Inte bara ett rum som det har varit innan utan HELA huset...
Man har ju så många idéer som man vill ha förverkligade men har fått lägga band på mig själv och ta det som känns viktigast.
Det gör inte det hela bättre att huset inte ha blivit städat på hela sommaren på grund av värmebölja och att jag har som vanligt dragit hem en massa nya prylar.
Men det ordnar sig, det är ju tur att man känner de som kommer så väl...
 
Bilderna är från skänken i sovrummet.

Det blir ett uppehåll här tills de har varit här , sedan tar jag igen det.
Kram
Sandra

6 kommentarer :

  1. Nydelig. Samme med den fjæren du har i beholderen.
    Vakkert.

    SvaraRadera
  2. Vad fint med det svarta du har i inredningen, me like!

    //Lena

    SvaraRadera
  3. Men så roligt, förstår att du har fullt upp nu då.
    (vet precis hur det känns med ostädat hem efter värmeböljan och lite för mycket hemsläpande från loppisar, som tur är har jag ingen press att ta hand om allt, eller kanske hade det varit bra att ha press på sig för då hade det verkligen blivit gjort;)

    Fin dag till dig
    Annie

    SvaraRadera
  4. Så roligt med besök. Jag känner igen känslan. Hade ett likande i besök i våras. Det roliga är när man ställs inför ett sådant besök är att man blir så fokuserad och får mycket gjort på kort tid. Det blir lite av en spark där bak. Men det är det värt bara man får tid att andas ut efteråt och insupa allt som händer på besöksdagen. /Maria

    SvaraRadera
  5. Beautiful! Just beautiful! Love your home. Every detail is perfect!
    Splendid Spanish Home

    SvaraRadera
  6. Sandra, du är en stor inspiration för mig :) Håller på nu på att planera en köksförvandling och har inspirerats av de färger du använder som svart, grått, vitt och trä. Lycka till med besöket!
    Kram Ulrika

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra