6 december 2013

GIGANTISK STJÄRNA / GIGANTIC STAR

Sven har dragit fram och lämnat efter sig hur mycket snö som helst, så idag fick jag och äldsta sonen pulsa till skolan.
Vackert vitt är det utanför dörren, men det blåser iskallt så vi håller oss nog inomhus idag.

Jag fick inspiration på Instagram hos Marie Olsson Nylander en av mina favorit stylister, hon hade gjort en stor stjärna av spillvirke.
Så jag letade fram vad som fanns i garaget och vi byggde en gigantisk stjärna som får husera i matrummet.
 
I de stora fönsterna som finns i vårt hus passade den svarta ljusstaken från Konstsmide alldeles perfekt..

Ha en skön och mysig fredag så syns vi en snabbis imorgon!
kram
sandra

7 kommentarer :

  1. Den stjärnan passar jättebra hos dej....läcker!
    Vi har fått mycket snö nu...hoppas bara att den ligger kvar.......
    Kramisar bia

    SvaraRadera
  2. Vilket vackert matrum ni har! Gillar bänken och bordet, och skåpet på väggen kan få flytta hem till mig vilken dag det vill ;)

    SvaraRadera
  3. Så kult det ble,jeg tittet og tittet først i fönsteret ditt men kunne ikke se noen stjerne *lol*
    Men den du har laget var så kul,så herlig du har det :))

    Toveklem.)

    SvaraRadera
  4. Å va läckert!! Att tämja på proportionrena blir så effektfullt, vad duktig du är och vilken lycka att ha tillgång till rätta ' virket' oxå

    Trevlig helg/ mvh Mia

    SvaraRadera
  5. Snyggt! å snygg adventsljustake från konstsmide/moster

    SvaraRadera
  6. Åh vilka härliga och inspirerande bilder! Så fint det ser ut!

    SvaraRadera
  7. Oj det här gillar jag!Vilken känsla i det där rummet!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra