14 mars 2013

MIN BLOGGPLATS

Här på själva matbordet står min dator och det är på den mest obekväma träsoffa som jag sitter och knapprar mina inlägg då kanske ni förstår varför de inte är så långa....
Mina inlägg gör jag på kvällen när barnen har gått och lagt sig då kan man få lugn och ro.
Kika in hos fabriken för att se var andra har sin bloggplats.

Herregud!!
Vad snö vi fick igår tror inte att vi har fått så mycket på en dag under hela vintern, så nu var det fram med snowracer och pulka igen kontrast mot för två dagar sedan när cykeln var framme.

En härligt och go torsdag får ni ha!
kram
sandra



 

7 kommentarer :

  1. Vilken fin bloggplats du har...jag sitter vid matsalsbordet o bloggar medans morron kaffet kokar i köket..Ha en fin dag
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  2. Jättefint!Sitter också oftast vid köksbordet ;o)
    Ha en riktigt fin torsdag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  3. Vad fint du har det! Jag sitter också ofta vid köksbordet, om jag inte hamnar i soffan :)
    Ha en fin dag.... i snön ;)

    kram elin

    SvaraRadera
  4. Ja men ser ju dig speglas där i bilden t o m ...*ler....vackert..

    Pernilla

    SvaraRadera
  5. Alla dina fina terriner som står i ditt ljuvliga skåp är verkligen godis för ögat!

    Ha en fin torsdag,

    Kram Joahanna

    SvaraRadera
  6. En väldans vacker utsikt har du när du bloggar! Kan också tänka mig att lyfta blicken och landa på ett sånt skåp med terriner! Ni har det verkligen såååå fint!
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera
  7. Väldans fin utsikt du har! Jag hamnar också ofta i köket men på en stol...känner igen den där känslan hihi för mig brukar till och med benen domna bort :)

    kramelikram
    Jenny

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra