2 juli 2012

Behandlar golv

Kommit halvvägs

9 kommentarer :

  1. Hej hej!
    Woow vilken skillnad..va fint det blir!!
    Duktiga ni.....
    jobbar min sista vecka nu sen blir det ledigt i 3 veckor...jag har en låååång lista på allt som ska göras....öö...för det är väl därför man har semester???..;)

    Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Vad vackert golvet blir :)
    Heja på!

    Ha en fortsatt härlig måndag.

    Kram Caroline

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Sån skillnad det blev! Skoj med jobb som "syns"..

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  4. Snyggt, snyggt! Lova att visa fortsättningen!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  5. Hur går behandlingen till? Har ett golv som behöver en omgång.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Oj, vilket jobb men det är mödan värt kan jag tänka mig :). Ha det bra! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  7. Hejsan Sandra!
    Sååå himla snyggt det blir. Ville ju så gärna få vår ekparkett lite mera vit när vi rustade men fick inte tag på någon som tog åt sig jobbet. De menade på att det kunde bli gulgrönt av någon andledning, frågade flera golvläggare. Så jag skulle bli väldigt glad om du ville berätta hur ni gott till väga.
    Ha de gott, kramar Ing-Britt

    SvaraRadera
  8. Vilken skillnad!
    Vad duktig du är, det blir ju superfint!!

    Kram Tina

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra