9 november 2011

VÅR GLASVERANDA I UNDERBARA JULHEM

Bild: Carina Olander
I november förra året var Anna och Carina här och vi gjorde julmys på vår glasveranda och jag kommer ihåg att jag fick en sådan underbar julkänsla när vi höll på att fixa och nu när jag har sett det publicerat känner jag för att sätta igång med att pynta på en gång.
Vi finns nu med i UNDERBARA JULHEM och jag tycker Anna och Carina gjorde ett fantastiskt jobb.
Bild: Carina Olander
Bild: Carina Olander

Bild: Carina Olander

Ja det blev inget kök idag vi väntar med det någon dag.

Idag far jag och mamsen till Gekås för att handla julklappar till alla barnen som vi ger till, tror att vi kommer att få trängas lite.

KRam
Sandra


47 kommentarer :

  1. Gledermeg til å se mer i bladet,glassverandaen din er intet mindre enn fantastisk!!!!
    Så kult å få være med i bladet da:)
    Toveklem:)

    SvaraRadera
  2. Så vackert, jag bläddrade i tidningen i gårkväll..mycket fin inspiration
    Det var ett riktigt bloggnummer, så kul!
    Ha det så kul på Gekås, jag var där i fredags på vägen ner till Danmark. Fick gjort massor med julklappar!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Er veranda är så uuuunderbar!!!!
    Måste måste bara ha den tidningen.
    Lycka till på gekås.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Visst börjar julkänslan smyga sig på när jag ser bilderna från din veranda.
    Så mycket fint du har och flaskstället verkar megastort, fint med äpplena. Plåtburkarna väcker avund, helt underbara!

    SvaraRadera
  5. Så mysigt det ser ut !! Nu vill man snart börja pynta och fira advent !
    Lycka till i Ullared !
    Kramar // Susanne ♥

    SvaraRadera
  6. Helt underbart fint reportage Sandra och jag vet ju att det är precis lika fint i verkligheten! Älskar din veranda!

    Kramar Marie

    SvaraRadera
  7. Vilket härligt reportage och du har verkligen en underbar veranda! Åh, så inspirerande och fint!

    Önskar dej en fin onsdag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  8. Vilket härligt reportage och du har verkligen en underbar veranda! Åh, så inspirerande och fint!

    Önskar dej en fin onsdag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  9. Underbara bilder! Vi hade också tänkt att åka till Ullared denna vecka men nu har även min lilla 6-åring blivit sjuk. Det är kanon att köpa leksaker där.

    Kram Therese

    SvaraRadera
  10. Gud vilket vackert reportage!! Jag vill bara julpynta nununu!!! :) detta nummer måste jag ju köpa! Ha en fin onsdag Sandra! Kram amelie

    SvaraRadera
  11. Hej Sandra! Jag hade verkligen sett fram mot ett köksinlägg men efter att få se dessa fina inspererade julbilder vill jag bara se mer..;)
    Nu längtar man verkligen till advent och att få börja piffa till det hemma. Vi får se om rummet blir klart till dess, balkongdörren hade ju en leveranstid på ca: 6 veckor.
    Lycka till med klapparna, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  12. Hej. Å, vilken underbar verandra du har. Du har verkligen öga för att få det sådär mysigt som man önskar på julen. Hoppas du hittade vad du skulle i Ullared. /Kram Malin

    SvaraRadera
  13. Kanonbilder! Oh så vackert! Tänkte göra lite kransar o pyssel i helgen för pierre är i gtb. Ska vi pyssla ihop? På mitt schema står en stor gran krans, och röda kornell kransar. Kraaaaam

    SvaraRadera
  14. Ja det var så fint reportage. Jag har tidningen!
    Ha en trevlig dag i Ullared!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  15. Hej kära du!

    Åh skall du på Gekås, där hittar man alltid mycket, grejer som både behövs och icke!:)
    Så fint, det spritter i hela kroppen, herregud jag tror faktiskt att jag börjar Adventsfeja lite, har bestämt att en vecka innan första, då skall det vara klart här! Så man får njuta lite, tiden är så kort!

    Glasverandan lyser!!!

    Krampå dig! Johanna på Tallbacka

    SvaraRadera
  16. Hej!
    Fantastiskt fint, härlig julinspiration. Måste absolut köpa tidningen när jag handlar idag.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  17. Ska köpa tidningen på vägen hem idag, ditt hem är så fantastiskt så jag måste ha tidningen!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  18. Det ser så fint ut! Mysigt med alla ljus också.
    Ha en fin dag.
    Kram Elina

    SvaraRadera
  19. Det ser så fint ut! Mysigt med alla ljus också.
    Ha en fin dag.
    Kram Elina

    SvaraRadera
  20. Åh vilka ljuvliga bilder Sandra!
    Den tidningen måste jag köpa:)

    Hoppas ni har en bra dag på Gekås!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  21. Så fantastisk nydelig!! Nå fikk jeg julefølelse.
    Klem Madelén

    SvaraRadera
  22. Vad kul att det är din glasveranda. Den är jättefin och nu är du kändis:-)

    Kram

    SvaraRadera
  23. Heej
    Ser superfint ut!!!! Måste köpa o kika=)
    Kraaam

    SvaraRadera
  24. Det ser riktigt mysigt och juligt ut:)
    Ha en bra dag!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  25. Vilken vacker julig glasveranda! Underbara bilder och tidningen ska köpas till helgen. Här håller jag fortfarande på och kurerar mig och det halsonda är i stort sett borta tack vare massor med ingefärste bl a.

    En härlig onsdag önskar jag dig!

    Kram Renate

    SvaraRadera
  26. Magasinet ligger redo på bordet, inväntar bara en mugg rykande kaffe

    kram

    SvaraRadera
  27. Så inspirerande och fint . Vilket fint flaskställ . Ha en fin dag Kram Karina

    SvaraRadera
  28. Din veranda är ju så himla fin så man nästan dör. Jag förstår att du är sugen på att börja julpiffa däruten nu!

    Kram på dig

    SvaraRadera
  29. It looks so nice and cosy....seize the day darling.....xxx...

    SvaraRadera
  30. Så vackert reportage från ditt superfina uterum, gillade bäst bilden där du kikar ut genom pardörrarna!
    Eija

    SvaraRadera
  31. Vad fiiiint!!
    Jag fick sådan lust att ta bort mina pelargoner och sommarkänslan jag fortfarande har på min numer kalla veranda. Brukar göra lite adventsfint även om vår mest fungerar som en "tittveranda" då den är så kall nu. Är eran uppvärmd på vintern också?

    Ha en mysig kväll!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  32. Vad roligt!!! super mysig veranda du har, ha det gott! Kram Sofia

    SvaraRadera
  33. Hej!
    Det är så fint reportage & jag gillar särskilt bilden när du hälsar Välkommen i dörren:)))

    Hoppas du fick mycket ordnat med klapparna!!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  34. Jag tittade i tidningen idag, tyckte väl att jag kände igen den fina verandan. Superfint reportage!

    kram Jenny

    SvaraRadera
  35. Meeen så fint! Tror nästan att jag måste köpa tidningen!

    Man får ju så härliga julkänslor!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  36. Sååå fantastiskt vackert Sandra! Åhh nu blev julsuget ännu starkare!
    TACK!

    Puss & kram...

    SvaraRadera
  37. Superfint Sandra!! Härligt julpyntat med sååååå mycket vackert:)) Det börjar klia lite i fingrarna på att sätta igång nu:))

    Kram på dig!!

    kråke

    SvaraRadera
  38. Ja gud ja! Gööör snyggt och vackert! Måste vara roligt att få visa upp sitt hem i tidningar?!!

    Kramis

    SvaraRadera
  39. Men så fint!
    Och så många fina gamla härliga burkar:)
    // Cicki

    SvaraRadera
  40. Grattis med en fantastisk inspirerende repotasje....gleder meg til å kjøpe bladet her i Norge. God førjulstid til deg fra Maliva

    SvaraRadera
  41. Gillar´t skarpt!!!!!
    Kram och ha en skön helg!!

    SvaraRadera
  42. Men ÅH vilka underbara bilder och vilken fantastisk veranda!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  43. Ihana blogi! Rekisteröidyn kyllä heti lukijaksi. :)

    SvaraRadera
  44. I'm not sure where you are getting your info, but good topic.
    I needs to spend some time learning much more or understanding
    more. Thanks for wonderful information I was looking for this info for my mission.

    Also visit my weblog: Motorcycle accident in Florida

    SvaraRadera
  45. Great thing, another very good post, I love it!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra