3 mars 2008

Tv rummet börjar bli klart..

.. nu är tv skåpet ommålat till vitt. Innan var det i betsat och kommer från Ikea, men jag tyckte inte det passade in med tapeten, så det fick bli i vitt. Vilken överraskning ( inte särskilt det mesta bli vit målat i det här hemmet)!!! Resultatet blev super enligt mig, för att gömma tv är nästa ett måste våran är stor klumpig och grå så den går inte riktigt ihop med inredninen..

Till tv och dvd tillkommer ju en hel del fjärrkontroller och till datorn en hel del sladdar och annat smått och gott. Så det fick bli en liten gömma för dem.. Den kommer från Ikea som jag har målat vit och sedan skrivit ut orden och strukit dem på..
Ha en del nya projekt pågång bla. en ny altandörr med spröjs som ska in i huset och en gammal skolbänk.. Visas inom kort.
Tack än en gång till alla söta kommentarer!!!
Ha en härlig vecka!!
Kram
Sandra

13 kommentarer :

  1. Det blev jättefint i vitt!
    Smart förvaring med snygg text på väggen!

    Vi hade också ett skåp för tv:n innan men fick ta bort det då vi flyttade hit till huset....Här hamnade skåpet bredvid kakelugnen så varje gång vi tittade på tv försvann kakelugnen bakom dörren...Nu är önskan en ny tv istället...hi hi...

    Kommande projekt låter spännande!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Måste bara säga vilken mysigt hem:) kanon snyggt med texterna på dörr,vägg och golv.. Och det där lilla växthuset du målat vitt känner jag igen. Har ett likadant själv, men mitt är grönt än:) Fast har haft tankar på att vitmåla mitt med faktiskt.
    Kram / Linda

    SvaraRadera
  3. så fint så! vit färg är en genialisk uppfinning, hade helt klart gått under utan den hihi. ha d gott sandra /sofia

    SvaraRadera
  4. Så fint du har det!
    Gissa om jag har kollat in den fågelburen du har på skåpet, tycker den är så fin.
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. haj sandra, nu har jag missat lite här. gillar verkligen tv skåpet, det blev superduper och fjärrkontrollgömman, genialiskt, de är sååå fula! kram lotten

    SvaraRadera
  6. Vilken fiffig lösning till alla små dosor och annat små jox. Skåpet blev ju superfint.

    Mår ni bra du och lilla killen?
    Njut i massor för tiden går så vansinnigt fort. Du har säkert hört det innan men vips så sitter du med en fotsvettsluktande finnig tonåring med konstig röst...tro mej jag vet...;-))
    Men den tiden är oxå mysig faktiskt. Det där lät värre än det va...fniss.

    Må gott!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  7. Hejsan!!! Detta var en ny blogg för mig.... men du har ju vart igång länge!!!!
    Jag har gått igenom allt hos dig nu, så fint alltihop.......ert badrum var helt fantastiskt!!!
    Grattis till sonen!!!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  8. Vad härligt att få stoppa undan tvn... Håller precis på att måla ett skåp som ska trolla bort våran som också är stor och ful och grå.. Även om man hade en vit platt-tv så skulle det ju se fult ut när den var av... Tycker jag då.

    Tycker att du har skrivit jättefint på golvet... Har du en schablon till det eller hur gör du?

    Önskar dig en fin kväll!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  9. Tittar inom för att önska dig en riktigt skön och mysig påskhelg! Är du intresserad av en liten bloggträff, vi börjar hos Malin...det finns några platser kvar....

    Kram!

    SvaraRadera
  10. Supresnyggt hus!
    Gillar framförallt badrummet. Vi håller också på och renoverar vårt badrum och ska ha pärlspont på väggen. Hade ni luftspalt bakom er panel?

    SvaraRadera
  11. Sofia: Nej vi använde inte luftspalt..Jättekul att du tyckte om huset :) kram kram

    SvaraRadera
  12. Så fint skapet ditt ble! jeg maler vår entree i dag, og jeg ser hvor skitten den gamle fargen virker når jeg maler over med hvitt. Solen skinner ute og jeg må skynde meg å bli ferdig! Når begynner du å jobbe igjen? Det er vel ikke på en stund ennå. Håpet du kunne vise meg Malins butikk når jeg skal til Anderstorp i mai, men du er vel mammaledig på den tiden....

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra