12 augusti 2021

HORTENSIA OCH TROLLHASSEL

I går efter jobbet tog jag äntligen tag i huset.
Hela semestern har hela nedre plan bestått av kläder, resväskor, loppisfynd, handdukar och badkläder.
Det har egentligen inte funnits någon idé att städa undan eftersom vi varit hemma några dagar och sedan rest igen, men nu är semestern slut och det kändes så skönt att plocka undan.
Det som återstår är att placera ut loppisfynden och många av dem är oftast köpta utan att det finns någon direkt plats för dem.
Så typiskt mig köpa för att de är fina och fyller sedan förråden med allt som inte får plats.
Så just nu är det rätt fullt på hyllorna och speciellt i köket, undrar varför de flesta saker man hittar på second hand hamnar i köket.

Jag tog i alla fall en skål/krus som jag inhandlade på Dakabom och fyllde den med Hortensia och trollhassel.
Passade bra ihop med alla rustika ting som jag har i köket.



Ha det så gott !

Kram
Sandra

 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra