30 mars 2020

EN HELG I NATUREN

Jag är född och uppvuxen i Småland, mitt emellan Jönköping och Halmstad, och uppskattar verkligen den vackra skog som finns rumt omkring oss.
Den ger mig både energi och återhämtning.
Vi har sedan en tid tillbaka ( innan Corona ) börjat gå ut och gå hela familjen i skogen och känner mig grymt tacksam att det längre inte är något gnäll när vi ska ut.
Tror att barnen också känner av lugnet och energi som den ger.

I lördags tog vi oss till Store Mosse som är en Nationalpark som ligger 25 min från oss.
Vacker natur, dock var det väldigt mycket vatten så vi får ta oss tillbaka en annan dag.





Under söndagsnatten hade det snöat, så det var på med alla vinterkläder igen och vi begav oss ut på en runda i vår hemby  och solen visade sig och det blev något varmt med alla kläder.

Ännu en helg i naturen, bara älskar det.

Kram
Sandra

1 kommentar :

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra