25 april 2018

THAT WHAT FRIENDS ARE FOR


Helgen som var innehöll otroligt många roligheter.
Det började på fredagen med en fotografering på Värnamo Näringslivsgala och till min hjälp hade jag med mig min fina vän Lina Kantola.
Vi var helt slut när vi kom hem runt midnatt, men efter några timmars sömn körde vi upp till min mans släktingars hus och gjorde en fotosession med tema på bl.a. bröllop.
Jag agerade modell och Lina fick bilder till sin portfolio.
Även jag tog fram kameran och knäppte av några. 

Buketten vi hade fixat var helt ljuvlig med bl.a.  ranunkler, akleja och stjärnflocka.


Även Lina fick hoppa in som modell.
That what friends are for....

Lina lärde jag känna när jag studerade foto på Mullsjö Folkhögskola, trots åldersskillnad ( jag är exakt 20 år äldre än henne).
Vilket egentligen inte ska spela det minsta roll, för det är fantastiskt att ha vänner i alla åldrar. Så har vi kommit varandra nära och jag finner en enorm glädje att få ha henne i mitt liv. Vi lär mycket av varandra och hennes minimalistiska tänk både i bild och levande är inspirerande.

Hon studerar sina sista månader på skolan och har nu startat en hemsida och Facebook.
Kika gärna in på 

Kram
Sandra 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra