23 april 2018

EN NY TATUERING FRÅN MILLANS TATTOO

Jag gjorde min första tatuering när jag runt 18 år, en liten blomma på höger axel.
Några år senare kom två kinesiska tecken, eld och vatten på höger ankel.
Den lilla blomman tappade snabb sina färger och var inte speciellt välgjord, så i många år fanns tanken att tatuera över den.
Det dröjde som sagt var en hel del år och det var när jag träffade Millan som också var student på Mullsjö Folkhögskola som det äntligen blev av.
Hon hade tagit ett break från sin tatueringsstudio för att studera bild och i juni 2016 blev den lilla blomman något större.
Millan gör alla slags tatueringar men hennes signum är dova, naturliga nyanser.
Fick så klart mer smak och hösten 2017 kom ännu en blomma på vänster ben och nu har det blivit en till.
En blomma inspirerad av vitsippan mitt på nacken.



Du hittar Millans Tattoo i Mullsjö.
Finns på Instagram @millanstattoo och Facebook.
Bilderna är tagna av min vän Lina Kantola

Kram 
Sandra

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra