10 april 2018

ANNA STARRÉN

Minns inte exakt vilka år det var som Anna Starrén jobbade på Två Stolar i Gislaved, men det var i alla fall där jag mötte henne första gången.
Sedan dess har jag följt henne via hennes jobb som en del av Odd Birds fram tills igår då jag fick träffa henne igen, den här gången med egna projekt.
Vi träffades på hennes kontor i Tranemo.

En härlig kick av mönster ,färger och vackra stilleben.
Timmarna rann snabbt iväg när vi pratade om allt mellan himmel och jord.


Kreativt kaos av Olivia.

Min långa rock i blå, vit randigt från Monki passade in perfekt, tillsammans med ryggsäcken från Gaston Luga.

Det blev en grym eftermiddag och förhoppningsvis syns vi snart igen.

Kram 
Sandra 


5 kommentarer :

  1. Beautiful. Nice photos. I love green color <3

    SvaraRadera
  2. Old style. I like that style. I have interior my house in similar style ;)

    SvaraRadera
  3. It looks very nice :)
    Greetings :)

    SvaraRadera
  4. Wow! It's cool. Green is always good for the not big housing ;)
    PPHU-ROMAR

    SvaraRadera
  5. C’est très joli,du vert pour une vie plus belle

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra