16 november 2015

TRILLEVALLE I ÅRE


För några år sedan gjorde Anna Truelsen ett reportage från vårt badrum och vi har sedan den dagen varit vänner
och hon har blivit en av mina närmaste.
En vän som man kan tala med allt och finns alltid vid ens sida.
Vi är båda födda samma år, men våra liv ser helt annorlunda.
Hon startade sitt familjeliv mycket tidigare än jag och det skiljer många år mellan våra barn.
Vi har länge tänkt att det vore kul att göra någon resa tillsammans och nu har vi äntligen lyckats kombinera en resa
som alla gillar.
Det blir en skidsemester till
Trillevallen
i Åre.
Det är det längsta jag har tagit mig i detta avlånga land och ser verkligen framemot några dagar
med fjälluft.

All Pictures are taken by
Mats Lind

Kram
Sandra

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra