17 november 2015

EN VÄGG MED BILDER

Hej där,
Oj oj vilka gråa dagar det är och det är inte lätt att fotografera något utan att dra fram ett stativ.
Dock gjorde jag exakt tvärtom idag det fick stå kvar i hörnan och jag höjde ISO på kameran istället, dock innebär det en hel del mer brus i bilderna och skaknings oskärpa på grund av längre slutartid.
Men jag ville bara testa lite, hade egentligen ingen inspiration att fota något härhemma men jag har fått upp några bilder
på min vägg i lekrummet så det fick bli det.
Tanken med denna vägg är att sätta upp bilder som jag inspireras av och på barnen, för de tycker det är roligt när de få se sig själva på väggen.
 
 
Ta hand om Er
!
Kram
Sandra

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra