9 februari 2015

BARA FLYTTA RUNT

Första dagen på sportlovet är avklarad och vilken dag det har varit vädret har visat sig från sin allra bästa sida, strålande sol hela dagen lång.
Fotade på förmiddagen och på eftermiddagen var vi ute och njöt av solens strålar.
Här hemma fortsätter att plocka bort sak efter sak, jag är en människa som faller för saker som egentligen inte finns plats för men jag vill ju ha den.
Istället blir det kaka på kaka och rörigt, så förrådet i källaren börjar bli överfullt.
Längtar verkligen till Loppisen den 2 maj hos Marie.
Hallen på övervåningen har fått en ny lampa och spegel, de har bytt plats.
Nya motto
 "inga nya prylar bara flytta runt"

Go Kväll !
Kram
Sandra

 

3 kommentarer :

  1. Nice interior!

    Greets from Greece :)

    SvaraRadera
  2. Så fin hörna! Jag försöker följa samma motto men snart vill jag ha lite nytt :) Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Hej Sandra!

    Så himla snyggt som vanligt!

    Jag ser också fram emot loppisen den 2 maj!

    Kram Johanna

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra