27 januari 2014

SVART VÄGG

MÅNDAG
Helgen var kanon, rolig lördag med tjejmiddag och en lugn söndag med mys framför tv.
I förra veckan gjorde jag ett litet och enkel projekt, men det gav så mycket.
Jag har försökt hitta en balans i vårt hem, balansen har inneburit att jag har rensat en massa och sedan tagit in en lugn färgskala med naturliga färger som svart,grått, vitt och brunt.
Det har blivit väldigt viktigt att hitta ett lugn i vårt hem speciellt när jag går hemma och är i det hela tiden.
Projektet var att måla en svart vägg, jag valde att måla med griffeltavel färg i fall man blir sugen på att skriva något.
Vi blev helt klart nöjda och ett lugn infann sig direkt.
 
Fick härliga tulpaner i lördags.

Skön Start På Veckan!
Sandra


3 kommentarer :

  1. Hallo, ich schaue gerne in Deinen Blog und hab mir eine Idee von Dir abgeschaut - wenn Du magst, dann schau mal in unseren heutigen Post - natürlich hab ich darauf hingewiesen, dass die Idee von Dir kommt! Ich hoffe, dass Dir das recht ist! Liebe Grüße aus Deutschland - Jacqui
    http://princessgreeneye.blogspot.de/2014/01/geduldsspiel-bucherball.html

    SvaraRadera
  2. Det blev ju supersnyggt!!! Så fint med tulpanerna där framför oxå! :)
    kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra