31 januari 2014

SPEGEL SPEGEL PÅ VÄGGEN....

FREDAG
är här och en ny helg med få måsten.
Ute i snön med familjen ska det bli i alla fall.
Som ni säkert känner till, måste snart ha tjatat sönder skallen på er men vi kör på i samma tema ett tag till och ni får stå ut......
Jag rensar, röjer och flyttar runt här hemma för att få ett lugn och röra i hemmet blir röra i huvudet för mig just nu.
Därför har mycket försvunnit som känts för mycket och efter en lång stunds velande bestämde jag mig för att plocka bort tallrikshyllorna i köket.
Istället fick jag tips om att sätta en spegel vilket jag gjorde och blev väldigt nöjd.
 
TA HAND OM ER OCH NJUT AV HELGEN!
Kram
Sandra

7 kommentarer :

  1. Det blev väldigt fint och harmoniskt. Ha en fin helg! Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Det blev ju hur fint som helst! Och vilken skänk då, urläcker!! Ha en riktigt skön fredagskväll! :-)

    SvaraRadera
  3. Den byrån är bara helt underbar!!!
    Vill också passa på att nämn att jag har en tävling i bloggen just nu. . Välkommen att delta! Vore väldigt kul!

    SvaraRadera
  4. Jättefint! Så lugnt och rent.

    SvaraRadera
  5. Du har så jättemysigt ....helt i min smak!!! hoppas allt är bra ;))
    Kram från bia

    SvaraRadera
  6. Ha en härlig kväll. Det ska jag ha med "fasters-lilla-gull" som ska sova över här. Mys på hög nivå!

    Kram från Helen

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra