22 januari 2014

STOR SPEGEL

Till vår lägenhet som vi hade innan vi köpte huset investerade vi i en megastor spegel, den är nytillverkad i gammal stil.
När vi flyttade till huset för 9 år sedan fick den aldrig någon plats och ärligt var jag något trött på den, då skulle det vara vitt, vitt och romantiskt.
Så den har stått i källaren hela denna tiden, tills för ett tag sedan när jag tänkte att den skulle få vara i sovrummet.
Men den idén sprack när jag läste att det inte var super att ha speglar i sovrummet enligt feng shui och jag är verkligen behov av ett balanserat sovrum.
Så då kom det som en blixt från klar himmel, den skulle vara perfekt i badrummet och så fick det bli.
Känner mig riktigt nöjd.

Igår var jag på mitt första möte och det kändes fantastiskt.
TACK
 än en gång för era ord!
Hade gärna svarat er alla men jag har fått prioritera bort att skriva tillbaka till er alla, det blev ett förstort stressmoment och med den lilla tid man har så ger jag er istället fler inlägg.

Ta hand om Er!
Kram
Sandra

4 kommentarer :

  1. Blev ju jättefint med spegeln där.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Den är ju jättefin!!! Vilken tur att du sparade den, passar ju kanon där! :) Ibland vet man att man kommer att gilla nåt länge fast det inte passar in för tillfället! Lycka till med dina möten! :)
    kram

    SvaraRadera
  3. Snyggt! "Riktiga" ramar även i badrummet är ett bra sätt att få bort det sjukhusstrama tycker jag. Själva har vi en riktigt bred spegel så alla får plats att sminka sig, borsta tänderna eller bara beundra sin spegelbild utan att trängas.

    SvaraRadera
  4. Grymt snyggt och hur läckert som helst,tur att den fina spegeln kom till heders igen :). Du är både påhittig och kreativ och det blir såå bra. Tvivla inte på det.
    Kramar Liselott

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra