8 december 2012

Stjärnljusstakar

Favoriter här hemma

Ha en fortsatt mysig lördag!
Kram
Sandra

9 kommentarer :

  1. Vad fint! Hoppas du får en riktigt mysig kväll! kram

    SvaraRadera
  2. Samma till dig, fina små rackare.. Kraam Pia

    SvaraRadera
  3. Ljuvliga stjärnljusstakar!!

    ha det så mysig i kväll.. :)

    Kram Tina

    SvaraRadera
  4. Jättefina är de ,stjärnljustakarna
    Såg i förra inlägget att du hittat sockerfri glögg ,kanonbra, jag som inte äter socker
    Måste jag köpa hem
    ha en skön kväll

    SvaraRadera
  5. Har följt din fina blogg läänge, men aldrig lämnat något spår förrän nu. Har fått mycket tips o inspitation från dig. Kul är det oxå att du ibland besöker mina hemtrakter här på västkusten. Ha en mysig lördag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Åh, såna är så fina och charmiga!

    SvaraRadera
  7. En mysig andra advent till dig!
    Stjärnljusstakarna är så fina, mina får vara framme året om ;)
    Ha det bra!
    -Jessica

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra