22 oktober 2010

Här flyttas det

Vad veckorna går fort, känns som man inte hinner hälften av det man tänkt.
Men nu är det fredag och en ny skön helg väntar.
Många i bloggvärlden även jag har börjat boa in sig, rensar, flyttar möbler m.m
Har en sådan fruktasvärt lust att bara ändra om allt, men man måste vara lite realistisk ibland.
Idag visar jag mitt postsorteringsskåp som jag har tänkt att flytta på, till min kära mans fasa.
Nä så farligt är det inte, men han vill gärna få mig att känna så.
Skåpet ska flyttas in till pysselrummet där jag känner att det kommer att passa sig så mycket bättre.
Var tvungen att föreviga alla facken, så här kommer en bildkavalkad.
Såhär ser det ut nu, få se hur det ser ut nästa gång.
Jag har lite idéer måste bara hitta en viss möbel.
Ser ni käglorna längst bak uppe på skåpet väl gömda dock, de kommer att säljas på söndag i Butiken

Nu i helgen ska vi fira våran äldsta kille som fyller 3 år, han önskar sig coola bilar och spindelmannen saker.
Dessa 3 år har gått alldeles för fort.

Ha en skön helg!
kram
sandra

20 kommentarer :

  1. Ditt postsorteringsskåp är helt grymt! tänk att ha ett eget rum för sina projekt med ett sånt skåp...
    Ha en trevlig helg, tjejen!

    SvaraRadera
  2. Det där skåpet är helt fantastiskt vackert..jag vet hur det är, man vill flytta på saker o ting, hela tiden...fnisss..
    Då måste man hänga på låset igen på Söndag !! Kika in hos mig idag, där ser man en skymt av de små käglorna jag köpte av dig..
    Ha nu en fin helg tillsammans med Marie !!
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  3. Ja, drömmen lever vidare om att hitta ett postskåp till mina pysselsaker.

    Urtavlorna och bokstäverna fann sig tillrätta direkt *ler*
    Tänkte jag skulle dela upp inläggen lite för det blir bara som en stor reklamkampanj annars.
    Har ju en del fina saker jag köpt hos dig. Fick lite sug efter provrörsstället också "fniss"
    Ja, jag vet..... Men, jag ser bilder framför mig hur jag kan arrangera ihop allt och sedan fota det och det är klart att det lockar sinnena då.
    Ha en fin helg!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Vilket underbart skåp,tänk om man hade ett sånt!!!
    kram o ha en fin dag.
    ninni

    SvaraRadera
  5. Underbart med dessa udda möbler o tänk vilken lycka att kunna fylla skåpet med pysselgrej er o ha dem framför ögonen när du skapar.
    Så lycka tillmed flytten
    o ha nu en skön helg
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera
  6. skåpet var suuuuperfint ju! kan tänka mig att det blir bökigt att flytta det, super bra att ha nånstans och lägg allt småpyssel man har.
    ha en fantastiskt dag!

    SvaraRadera
  7. Ditt skåp är sååå fint!! Ja du har så rätt, nu om hösten infinner sig någonslags bo in sig tema, man grejar lite, precis som på våren. Jag försöker ju skala av, men det är inte lätt inte...hihi Ha en toppenfin helg nu. Kramis Paula. PS; Jag har en fd kollega som bor i Anderstorp :-)) Kraaam

    SvaraRadera
  8. Ett härligt skåp fyllt mrd underbara små skatter.
    Visst är det något som händer på senhösten i en så man bara måste ändra om någonstans ;D.
    Ha en bra dag, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  9. Hej Sandra!
    Skåpet är jättefint, med alla sina hyllor och fack. Å du har bara massa mysiga saker i!
    Ha en fin helg.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  10. Skulle behöva ditt postsorteringsskåp. Behöver mer förvaring.

    Men det blir spännande att se när det kommer på plats i ditt pysselrum.

    Ha en underbar helg. //Lissen

    SvaraRadera
  11. Skåpet är verkligen fint förstår maken det är väl inte helt lätt att flytta. Du har så många fina och roliga saker blir till att hålla ögonen öppna på söndag.
    Ha en fin helg!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  12. ÅÅÅ så vakkert Sandra... nydelig skap og innholdet... vakkert=)=)

    nyt dagen ...her laver snøen ned ..

    klemmer )=))

    SvaraRadera
  13. Hej Sandra,
    tänk vad enkelt det är att sätta skräck i en man!! **fniss**

    Skåpet är så läckert och det kommer bli perfekt i pysselrummet!

    Ett pysselrum skulle jag verkligen vilja ha, suck!!

    Önskar dig en underbar helg!
    Kram monica

    SvaraRadera
  14. Hej Sandra!
    Är ju oxå lycklig ägare till ett sånt underbart skåp;o)
    Så mycket fint du har i det!!!

    Kram Malin
    P.s Du har mail D.s

    SvaraRadera
  15. Aaaa! Vilket härligt skåp det är. Marie har ju ett liknande, jätteläckert. Vad kul att få se hur det blir i pysselrummet.

    Vi bor så trångt så jag kan inte ha något pysselrum än men jag har många ideér för hur jag skulle ha det om jag hade ett.

    På söndag ska iväg och titta på ett hus som jag verkligen vill ha, har inrett det i huvudet tusen gånger snart tror jag :)))

    Ha en skön helg

    KRam Lena

    SvaraRadera
  16. vilket tjusigt skåp..o vilka finfina godissaker..;)
    blev ju faktiskt lite kär i d där skåpet..

    ha en toppenhelg
    kramen sofia

    SvaraRadera
  17. Oj så mycket fina gamla saker. Som ett museum. Tänk vad de har varit med om. Så ni har 3-årskalas, kul. Tiden går så fort. Är det din äldste??
    Här är det en lugn helg. Ska till frissan i dag, skönt att få bort lite slitna hårtestar. Så det blev inget Hjo denna veckan.
    Såg att skin är så inne nu i en tidning. Då hade de med nästan en sådan fotölj som du har är i rummet:)


    Ha det så bra!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  18. Jättevackert ! De skåpen är inte så vanliga (för mig i alla fall).
    Spännande att se hur ert kök blir.

    Kram Betty !

    SvaraRadera
  19. Nydelig lekkert skap! Og så herlig du har stylet det! Me like!!!

    Gratulerer så masse til lillemann med 3 år :D
    :o)

    SvaraRadera
  20. Är det inte dags att lägga ut postskåpet på loppisbloggen också? (Blink, blink!)

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra