12 januari 2024

KRISPIGT VITA

Fredag hela veckan lång kan det ibland kännas som, vilket är underbart för visst är denna dag den skönaste på hela veckan.
Själv har jag spenderat förmiddagen med min kära mamma med att fika och strosa och när jag kom hem åkte alla julsaker en våning upp för att packas ner och flyttas upp på vinden.
Grannen kom på en kaffe, gillar när man skriver och fråga om vi ska ta en kaffe och hon undrar när och jag säger nu.
Blev perfekt.
Spontant gillar jag när man inte har några krav utan det enklaste, det viktigaste är att umgås.

Min vän Sofia tittade förbi en kväll i veckan och hade med sig tulpaner, krispigt vita precis som vintern är just nu.
Vilka kanon fina dagar vi har haft i veckan.




På återseende 

Kram
Sandra 

 

1 kommentar :

  1. 1688upx com เข้า สู่ ระบบ วิธีการเข้าถึงและตะลุยโลกของโอกาสออนไลน์ที่ไม่เหมือนใคร คู่มือครอบคลุมนี้จะนำคุณผ่านกระบวนการขั้นตอนอย่างละเอียด PGSLOT เพื่อให้คุณมีความเชี่ยวชาญ

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra