22 maj 2018

ROMANTISKT VÄRRE

Värmen håller i sig och blomma efter blomma poppar upp från marken.
Utmed vägkanten börjar både hundkex och lupiner att slå ut så jag tog med dottern och plockade en bukett till sovrummet.
Fyllde ut buketten med löjtnatshjärta från trädgården.

Vårt sovrum har de senaste månaderna bestått av ett totalt kaos av kläder, pga. att vi renoverar äldsta sonens rum och rivit bort två garderober och helt plötsligt hade vi inga garderober till barnens kläder. så de har legat i högar i sovrummet.
Förvaring till kläderna är nu inhandlade och uppsatta så vi börjar få fason på rummet.
Jag önskar en lugn nästan sakral känsla i rummet, men har inte nått dit än utan det blev förtillfället mer romantisk. 


Stor svaghet hos mig är gamla vintage klänningar och har lyckats
samla på mig några under åren.
Vissa använder jag, andra är tänkt vid fotograferingar.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra