7 januari 2015

TA EN STUND ATT BARA VARA !

Sitter och tar en paus efter lunchen, barnen tittar på tv och jag slappar i soffan.
Jag tycker det är viktigt att få en stund mitt på dagen där man varvar ner och sluter ögonen en kort stund.
Att koppla av fungerar också med en god bok och jag fick två stycken nu i jul.
Hans Blomqvist bok In Detail är en så fantastisk bok med vackra bilder att inspireras av och perfekt att bara bläddra sig igenom.
Yoga Girl har jag bara skummat mig igenom men ska sätta mig och läsa mer då jag själv är en stor fantast av yoga, den hjälper mig att komma ner i varv och finna ett inre lugn.
 
Att det luktar gott när man ligger och tar det lugnt i soffan är inte fel alls och jag kan rekommendera detta från Af Fröjd och doften är Mandarin Coriander.
 
 
Ta en stund att bara vara
!
Sandra

1 kommentar :

  1. Ha en riktigt härlig dag och tack för all inspiration!
    Kram/Lena

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra