23 januari 2015

SAKER FÅR NYTT LIV !

God Fredag till Er, hoppas ni har det bra i stugorna?
Själv känns livet helt ok idag är en riktigt ta det lugnt dag, har dock varit iväg och handlat mat hela förmiddagen för en tjejkväll imorgon.
Så jag får väl säga att eftermiddagen blir lugn och snart även dags för lite go fika, kladdkakefredag är det ju allt.

Har gjort om i hörnan i köket, satt dit ett bord som har stått ute innan.
Min nya filosofi är att inte köpa något nytt till hemmet alls utan man får ta det man haver hemma och kan säga att jag har ett rätt så stort förråd.


Ibland vill hon absolut inte vara med på kort och blir hur sur som helst eller blir det som idag hon skulle vara med på vartenda kort.

Hon är inne i en prinsessperiod nu och det är klänning som gäller varje dag.

Skön helg önskar jag Er!
Kram
Sandra

2 kommentarer :

  1. En bra filosofi egentligen. Jag borde inte heller köpa nytt ar skåpen fulla liksom. Vilken härlig liten snurrprinsessa du har. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. I LOVE IT!!

    Bästa hälsningar från Tyskland

    TINA

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra