10 oktober 2024

LOU LOU LAMPA - LISA BENGTSSON - BY RYDENS - GARDINHUSET I GNOSJÖ

Tänk att vissa saker ska ta så lång tid !

I vårt vardagsrum har det saknas en taklampa och jag har egentligen inte lagt mycket energi på att leta efter en.

Jag är den som gärna inte köper nyproducerat utan försöker hålla mig till att handla i andra hand, men absolut kan det hända att det kommer in något som är nytt och det har hänt.

För Lisa Bengtsson och By Rydens har gjort ett samarbete och båda företagen är från Gnosjö från början och det är mina hemtrakter.
Så det känns extra roligt att sätta upp denna lampan som jag har inhandlat hos Gardinhuset i Gnosjö.

Läcker? 
Något skilda åsikter hemma hos oss, men jag gillar den grymt mycket och den gjorde så mycket för rummet.
 




Love it 
!

Kram
Sandra 


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra