24 juni 2024

UNDER MARKISEN

Den nedre delen av vår altan har vi ett stort bord som vi själva har byggt tillsammans med snickrade bänkar också av min man.
Bordet har tyvärr fått någon röta, som inte alls känns bra.
På bänkarna utmed husväggen har vi lagt madrasser som är specialsågade och har madrassvar från försvaret som skydd.
I år sydde jag tillsammans med min mans släkting Britt kuddar av ett gammalt överkast, gjorde dom extra stora och i varje kudde rymmer det sex stycken små kuddar.




Loppisfyndad duk , är svag för retroblommor.

Vi har satt upp en långmarkis och den är perfekt för soliga dagar som denna.

Kram
Sandra

 

4 kommentarer :

  1. I admire this article for the well-researched content and excellent wording.

    SvaraRadera
  2. Can’t wait to see your post soon. Good Luck for the upcoming update.

    SvaraRadera
  3. Hello, I'm happy to see some great articles on this site. thankyou so much

    SvaraRadera
  4. Hej vänner, jag är läkare till yrket. Jag trodde aldrig på superfeshier på grund av min yrkeserfarenhet förrän jag träffade Dr Gideon, en kraftfull trollformler som är fantastisk med sitt arbete. Jag hade problem i mitt äktenskap på 12 år när jag upptäckte att min man hade en affär med sin kollega så jag konfronterade honom, allt han kunde säga till mig var att jag borde vara redo för en skilsmässa eftersom han är trött på mig, det var verkligen överraskande. för om två dagar får jag skilsmässointyget av honom, jag ber honom att sluta men han betedde sig konstigt, han tänker inte ens på hur det kommer att påverka våra barn, då pratade jag med en kompis om mitt problem och hon berättade hur hon var i en liknande situation men Dr Gideon kastade en kärleksförtrollning för henne som räddade hennes äktenskap, jag var skeptisk men jag vill verkligen inte ha ett misslyckat äktenskap så jag kontaktade doktor Gideon för att få hjälp efter att han- jag förklarat min situation, Jag fick höra vad jag skulle göra och idag är min man ifred med mig igen och har slutat med alla sina dåliga handlingar mot mig. Om du har ett problem i ditt förhållande är Dr Gideon ditt sista stopp för en lösning. Du kan kontakta honom på WhatsApp:. +2347042191323
    E-post: drgideon611@gmail.com

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra